Detailing Auto Interior

Main Detailing Detailing Auto Interior

Vino la Detailing Auto Interior

După detailing auto interior, vei avea tapițeria textilă / piele curată și rezistentă la pete, lichide și murdărie, plasticele protejate.

Servicii de lux la preț excelent!

Dacă vrei ca interiorul mașinii tale să fie:
– curat,
– fără pete,
– fără miros neplăcut,
– rezistent la uzură,
– rezistent la transfer de culoare,
– rezistent la grăsimi și uleiuri,
– impermeabil;

Ești la locul potrivit!

Îți readucem senzația de mașină nouă!

De ce să alegi pachetele SPA:

✅ Vei avea interiorul mașinii curat și va rezista până la 1 an/20.000km împotriva uzurii, transferului de culoare, grăsimilor, lichidelor;
✅ Nu vei avea deteriorări datorate cosmetizării;
✅ Vei scăpa de mirosuri urâte, de alergeni și bacterii;
✅ Primești mașina gata de drum, cu tapițeria uscată cu aeroterme și huse speciale;
✅ Nu-ți folosim clima și combustibilul mașinii tale pentru uscarea tapițerie sau pentru orice altceva;
✅ Nu-ți va dispărea nimic din mașină.
✅ Poate că durează mai mult ca la alții să facem detailing interior la mașină, dar noi o curățăm în detaliu și repetăm fiecare operație până devine totul curat.

Alege pachetul de detailing interior care ți se potrivește

Spa Platinum – Cel mai cerut pachet de detailing auto interior

Pachetul Spa Platinum include:
A) Aspirare, Curățare, Spălare, Igienizare și Uscare:
✅ Bord + Consolă;
✅ Scaune + Banchetă;
✅ Mochete + Covorașe;
✅ Chedere, Praguri;
✅ Centuri de siguranță;
✅ Fețe uși;
✅ Plafon + Stâlpi;
✅ Parbriz, lunetă și geamuri;
✅ Portbagaj.

B) Protecție antistatică și UV
✅ Bord, Consolă;
✅ Chedere;
✅ Ornamente.

Durata: 1-2 zile.

Bonus:
1. Tratament protecție și impermeabilizare (1 strat)
✅ Scaune, Banchetă;
✅ Panouri Uși.
2. Igienizare Climă și Habitaclu Auto Cu Ozon

Spa GOLD

Pachetul Spa Gold include:
A) Aspirare, Curățare, Spălare, Igienizare și Uscare:
✅ Bord + Consolă;
✅ Scaune + Banchetă;
✅ Mochete + Covorașe;
✅ Chedere, Praguri;
✅ Centuri de siguranță;
✅ Fețe uși;
✗ Plafon + Stâlpi;
✗ Parbriz, lunetă și geamuri;
✗ Portbagaj.

B) Protecție antistatică și UV
✅ Bord, Consolă;
✅ Chedere;
✅ Ornamente.

Durata: 1-2 zile.

Bonus:
1. Tratament protecție și impermeabilizare (1 strat)
✅ Scaune, Banchetă;
✅ Panouri Uși.
2. Igienizare Climă și Habitaclu Auto Cu Ozon

Spa Silver

Pachetul Spa Silver include:
A) Aspirare, Curățare, Spălare, Igienizare și Uscare:
✅ Bord + Consolă;
✅ Scaune + Banchetă;
✅ Mochete + Covorașe;
✅ Chedere, Praguri;
✅ Centuri de siguranță;
✗ Fețe uși;
✗ Plafon + Stâlpi;
✗ Parbriz, lunetă și geamuri;
✗ Portbagaj.
B) Protecție antistatică și UV
✅ Bord, Consolă;
✗ Chedere;
✗ Ornamente.

Durata: 1-2 zile.

Bonus:
1. Tratament protecție și impermeabilizare (1 strat)
✅ Scaune, Banchetă;
✗ Panouri Uși.
2. Igienizare Climă și Habitaclu Auto Cu Ozon

Garanție pe satisfacție!

Suntem singura firmă de detailing auto din țară care îți oferim GARANȚIE de 300% pe Satisfacție !
✅ Dacă nu ești mulțumit de rezultatul serviciilor prestate, Nu plătești și-ți refacem serviciul respectiv, din nou, GRATIS!

Garanție pe calitate 200%!

✅ Dacă tapițeria nu rămâne hidrofobă cca 12 luni sau 20.000 km, îi refacem protecția din nou, GRATIS!

Garanție pe stricăciuni și deteriorări !

✅ Dacă se strică ceva la mașina ta datorită serviciilor oferite de noi, cât timp e la noi, suportăm reparațiile integral.
✅ Nu ai riscuri.

Frici și temeri ale proprietarilor auto privind detailing-ul auto interior

Ți-e frică să-ți duci mașina la detailing auto interior pentru că ai auzit că la unele ateliere mașinile clienților au fost deteriorate, le-au dispărut obiecte personale din mașină sau clienții au plătit servicii de cosmetică făcute de mântuială?

Vezi mai jos ce frici au avut clienții noștri înainte să vină la noi și cum scapi și tu de ele.

Să nu rămână pătate de la soluția de curățat.

Folosim soluții profesionale dedicate pentru fiecare tip de material în parte și apă demineralizată, ca să nu rămână nici o pată după curățare. Avem și Garanția de 300% pe Satisfacție. Așa că, nu e cazul să vă faceți griji din acest punct de vedere.

Să mi se spună că e gata deși e încă murdară. / Că treaba nu este făcută bine.

La noi, înainte să ridici mașina, faci o inspecție și vezi rezultatul. Nu te chemăm după mașină până când nu vedem și noi că e gata de plecare. În plus, vezi Garanțiile de 300% pe satisfacție.

Deteriorare tapițerie. / Să nu distrugă anumite materiale din interior.

Soluțiile noastre sunt testate înainte de aplicare, tocmai ca să nu existe vreo surpriză. oricum, avem doar soluții profesionale care nu deteriorează tapițeria. Dacă se deteriorează ceva cât timp mașina e la noi, suportăm reparația. Toate garanțiile noastre sunt trecute în contract și pe fișa de client.

Să nu distrugă plafonul.

Mașina este verificată la primire și toate problemele găsite sunt trecute în fișa de preluare, așadar și plafonul.
După verificare, îți prezentăm fișa și te anunțăm de toate problemele găsite: arsuri de țigară, urme de uzură, rupturi și/sai decolorări ale elementelor din interior și exterior.

Dacă noi considerăm că plafonul nu va rezista curățării, îți spunem asta înainte să semnăm contractul și să ne apucăm de treabă.
Dacă pe parcursul pregătirii mașinii sau în timpul curățării, găsim vreo problemă pe care am scăpat-o la preluarea mașinii (datorită faptului că nu se vedea de murdărie sau nu era la vedere), ne oprim și te anunțăm. plafonul nu cade dacă-l curățăm doar manual (ceea ce și facem).
Tapițeriile de pe plafon care cad, o fac din următoarele motive:
– sunt deja dezlipite sau deteriorate înainte să fie curățate, lucru care se observă;
– se utilizează la curățarea lor aburi, care le dizolvă adezivul cu care au fost lipite;
– sunt injectate cu apă și se dezlipesc de la greutatea suplimentară;
– se folosește aparat de extracție apă din ele și există riscul să fie dezlipite datorită forței aparatului de extracție;
– se usucă tapițeria cu aer cald fără huse și cu geamurile închise, iar condensul se ridică la plafon ș dezlipește tapițeria de el.

Noi efectuăm curățarea plafonului doar manual, nu-l supunem udării directe, îl curățăm pe porțiuni mici și ștergem zona curățată după imediat.

Scaunele și mochetele le uscăm cu aeroterme și huse speciale, cu geamurile deschise, astfel încât nu apar aburi sau condens care să urce la plafon. Pielea o uscăm cu aer rece, ca să nu se distrugă.

Au existat în trecut 3 mașini la care am refuzat curățarea plafonului, lucru pe care l-am anunțat de la început. Dacă se va întâmpla vreodată să cadă plafonul, vom suporta reparația. Vezi Garanțiile.

Aici ai și un video despre cum cureți un plafon de la o mașină de 18 ani, fără să cadă: Cum speli plafonul mașinii fără să cadă

Să nu îmi fie cam la fel de murdară ca și când am dus-o, plus mirosul. Să nu am surpriza să aibă miros de haine îmbâcsite.

Despre faptul că mașina nu pleacă de la noi murdară pentru că dacă se întâmplă asta pierdem bani și clienți, am vorbit mai sus.

În privința mirosului de îmbâcsit, am primit multe mașini cu problema asta, unele chiar fuseseră ”cosmetizate” înainte de anumiți profesioniști în domeniu.

Mirosul apare din două motive:
– Ajunge apă murdară în mochete, preșuri, plafon, portbagaj, scaune și banchete și nu este extrasă;
– Tapițeria nu este curățată cum trebuie, ci doar la suprafață, murdăria din interior fiind doar amestecată cu apă, iar după uscare apare mirosul neplăcut;
– Tapițeria nu este uscată cu aer cald după curățarea corectă, iar apa din interior prinde miros.

Ca să te scăpăm de mirosul urât din mașină și ca să prevenim (re)apariția acestuia, după ce curățăm tapițeria textilă o limpezim cu aparat de injecție extracție și o uscăm cu aerotermă cu aer cald și cu huse speciale. Nu folosim clima mașinii pentru uscarea tapițeriei.

Să nu-mi dispară obiectele din mașină și să nu îmi rămână mirosul neplăcut în urma curățării.

Am rămas surprinși să aflăm că s-a întâmplat așa ceva la anumite firme de detailing.

La noi, înainte de începerea serviciului de detailing auto interior, toate bunurile din mașină sunt așezate în pungi și cutii și înmânate proprietarului la predarea mașinii. În cazul în care acesta nu le ia cu el (merge la muncă sau la întâlnire de afaceri), toate lucrurile îi sunt închise și etichetate, iar la ridicarea mașinii îi sunt înmânate.

Programează-te la 0770 481 089